Marketing & Media 19-20 / 2000

Milá redakce,

úvodem se s vámi chci podělit o hezké chvíle, které zažívám pod některými velkoplošnými reklamami. Nemůžu si teď sice vybavit, co ten bilboard s tím ženským giga-poprsím propaguje, ale stihnu si to pod ním udělat vždycky - i když jedu do práce na poslední chvíli. A že na mně občas zatroubí projíždějící truck? Fuck him! Lidská závist, nic víc.

Je to zkrátka jako ve fotbale: nejlepší reklama je útok - a nejúčinnější útok je "pod pás", tam kde my, chlapi, máme to nejcennější. Miluju reklamy, postavené na půvabech ženy, rozumí se samo sebou, že ne nějaké vychrtlé ohavy, ale pořádně masité samice! Ale mrzí mě, že lidi od reklamy jsou většinou takoví "měkký", že jen tak pokrytecky "frotýrujou": Udělala jsem si to sama! O co jde? Proč se tady furt tak mlží? Drandila si poštěváka, no… a že si přitom na zeď připlácala pár obkládaček? Její plus. Budete ho mít v ruce každý den. Předmět nevyjádřený - a proč, kurva, ptám se? Nejspíš asi čuráka, tak co se s tím srát ? Potřebujete přeříznout?... no, to už je lepší, ale Přijedeme, omrdáme by bylo upřímnější. Jsem příliš sexy na fronty u přepážek - nevím sice, na co je to reklama, ale proč nemluví jasně, do piče? Zasuň mi do kundy svý prachy! - a basta! A to jí - ještě ke všemu na tom obrázku čouhá z celý nic moc kozy sotva třetinka bradavky… eh, radši si zajedu vyhonit péro pod "svůj" bilboard - už vidím ty ctnostný matinky za volantama, jak v hrůze volají na svý haranty na zadních sedadlech, aby se koukali jinam - jenže na druhý straně dálnice je bilboard na nějakej hudební časopis: jak se skoro nahýmu klukovi udělala mezi nohama úplná exploze!!! Dobrý, ne? Asi by se ty fakani měli radši koukat do nebe …

S pozdravem "S M & M živ jest člověk!"

Mr. Kalina alias Tomáš Hanák, Joe PR